Kvalita komunikace

Kvalita komunikace

aneb proč je dobré mít písemné instrukce, či stručné a jasné dokumenty


· Instrukce (ústní) ředitele na poradě:

"Zítra v 9.00 hod bude zatmění slunce, tedy něco, co se každý den nevidí. Pracovníci si mohou nastoupit na nádvoří v pracovním oděvu. Pří pozorování tohoto řídkého jevu podám sám příslušný výklad. Bude-li pršet, nebude nic vidět. V tom případě přejdeme do jídelny."

· Instrukce náměstka vedoucímu odboru:

"Na pokyn ředitele bude zatmění slunce. Bude-li pršet, nebude to možné na nádvoří v pracovním oděvu vidět. V tom případě se provede zatmění v jídelně a to se každý den nevidí."

· Instrukce vedoucího odboru vedoucímu oddělení:

"Na pokyn ředitele dojde zítra v 9.00 hod v pracovním oděvu ke zmizení slunce. Ředitel dá pokyn k tomu, má-li pršet v jídelně, což se každý den nevidí."

· Instrukce vedoucího oddělení skupináři:

"Bude-li zítra v jídelně pršet, tedy něco, co se každý den nevidí, zmizí v 9.00 hod náš ředitel v pracovním oděvu."

· Instrukce skupináře pracovníkům:

"Zítra v 9.00 hod zmizí náš ředitel. Škoda, že se to nedá vidět každý den."


(Z kurzu manažerů jakosti, Praha 1997)

Kopírování textů těchto stránek není dovoleno.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky